Lucia & 3:dje adventsmys

Tog bussen in till Cattie och barnen. Vi möttes vid affären. Handlade fika och gick hem till dom.

William köpte minsann fika och choklad som han bjöd på. Han är så fin, mitt gudbarn ♥

Det blev lucia & luciasång av Vanessa.




Efter det så var Vanessa tomte och sjöng tipptapp. Teaterapan Wille sjöng nån julsång från ett annat rum =)




Söta Vanessa som gick lucia för oss


Sötaste William


Tomtenissan


William står så fint så!


Sötnötarna


Cattie har svårt att hålla sig för skratt


Hon är så snygg så men...


 ...inte lika snygg som jag


William i sina avslutningskläder. Ville ju visa sin gudmor hur fin han skulle vara.


Sötaste flickan!


Cattie ville med gå lucia för oss =)


Knäppgökar men...


..vi har jädrans roligt varje gång vi ses!!!


Vanessa skulle ta kort på mig & Cattie.Gick inte så bra eftersom hon hade låtsaskameran på fel håll


Försökte få alla på ett kort. Gick sådär till en början.


Såklart skulle Sessan göra något annat när vi skulle fota..haha


Coolingen


KÄRLEK


Efter allt skojsigt så gick vi ner till kyrkan och kollade på julkonsert med Oratoriekören. Det var riktigt bra! Kyrkan var fullsmockad med folk.

Frågade Wille när vi gick ut om dom ville hålla mig sällskap ett tag så jag slappa stå själv och vänta på bussen. klart så sa han ja. Han är för jäkla go den pågen. Sessan likaså, fast tös.

Gick till Ica och handlade lite sen hade vi sällskap en sväng. Sen blev det ett förväl och jag traskade vidare till bussen.

Detta har varit en underbart toppendag!

Ni är underbara och jag älskar er!

 Nu är det film!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0