Onsdag & Torsdag

ONSDAG:

Jag tog ett städtag och dammsugade.

Petra ringde en runda så jag tog en promenad bort till henne. Det var jättefint väder. Solen sken =)
Trodde hon bodde typ i en liten gäststuga, men den var ju stor med både toa/dusch, riktigt kök och hall & sovrum.
Vet inte var jag har fått det ifrån att det var en liten pyttestuga...haha..

Vi fikade på kaffe och lussebullar, som jag hade med mig. Ja, inte kaffet. Det bjöd hon på.
Riktigt trevligt var det.
När jag skulle gå så kolla jag på klockan. Hade varit där i 3h. Kändes inte så länge. Tiden bara flög iväg.
Tiden går fort när man har roligt!

Handlade lite och sen packade jag in lite julklappar. Lyssnade på julmusik av Peter Jöback. Underbar julkänsla.
Jag tycker det är en underbar tid julen. Älskar när stakar & stjärnor är uppe tillsammans med julpyntet.
När kvällen kommer så myser jag som bara den i min gosiga soffa, kollar tv i skenet av ljusstakarna & julstjärnorna.
I LOVE IT ♥

Fick min räkning sen jag var i Sloveninen. Vilken fin julklapp eller INTE.

TORSDAG:

Har ringt och bokat tid hos sjukgymnasten igen. Bra början på nya året. Då blir det både träning och streching.

Har ringt till Region Skåne ang räkningen och fick lov att dela upp den. Kanon! Jag har inte klarat betala den på en gång och inte ens på tvåt gånger.

Det blir inte mycket mer skrivning här nu för jag ska klä på mig och gå ut och ta en promenad innan jag äter.

Ha det så bra!

Många kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0