Tisdag

Idag har jag pratat med en gammal kompis. Så jäkla kul! Facebook kan vara rätt bra när det gäller såna saker.
Vi ska träffas och snacka lite skit och ta en fika.
Kommer bli nice!

Pratade med min syster igår. Théo ville som vanligt inte prata med moster förutom när han skulle säga att jag hade stor bumbum och allt vad maria och han hittar på att säga.
Tror att det är 95% säkert på at dom kommer hem till jul.
Skönt! Saknar båda två jätte mycket!
Nån gång i framtiden ska jag flytta tillbaka till dom. Kanske inom en snar framtid. Vem vet!

Först och främst ska jag arbetsträna hos Ingela. Sa till henne igår och min läkare idag att även om jag har som mål att en dag jobba heltid, så tror jag aldrig att jag kommer dit. Jo om jag få behandling snart.
Som Marina, min läkare, sa att man kan ju inte hålla på att dra ut på behandlingen hur länge som helst heller. Dom borde göra något åt vätskan i lungorna.

Igår hittade jag en röngten från februari i år och då hade jag ingen vätska, som Marina trott att jag haft sen dec-07.
Alltså så har där kommit ny vätska, som dom borde behandla.
Kul och gå och vänta 11 månader för att få behandling så man kan må bättre.

Var hos läkaren idag iaf, men tyvärr kan hon inte göra mer för mig. Jag har provat alla värktabletter som hon kan erbjuda mig. Antingen så fungerar dom inte eller så blir jag stenhög och mår dåligt för det.
Har Lyrica nu som jag ska ta 2 på kvällen och sen en på dagen, men jag klarar bara en på kvällen. Annars blir jag helt såsig i huvudet och så vill jag icke gå en hel dag. Jag vill vara med!

Något positivt är att på tisdag så ska jag på möte på FK ang arbetsträningen. Äntligen!
Får se vad hon säger om hur mycket hon tycker att jag ska börja på. Kuratorn sa 2 h 2 dagar i veckan men jag tror att jag klarar hela veckan, men vi får se. Bättre och starta försiktigt och jobba upp det sakta.

På måndag, nästa vecka, ska jag in till Rönnebadet i Ängelholm. Mitt gudbarn, Malou, hade blivit tillfrågad om hon ville vara lill-lucia och det ville hon så klart. Så jag åker in med henne & Annika på måndag.
Ska bli kul att se lucia tåg. Var ett par år sen jag gjorde det.

Nu ska jag fixa middag och sen ska jag passa Malou, medans Annika tränar!

Ha en bra kväll, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0