Tjoflax =)

Nu har jag fått svar på var alla mina besökare kom ifrån!

Jag har lagt in min profil i Bloggprotalen och där genom har Aftonbladet har lagt ut 3 bloggar har länkat till nyheten senaste veckan: Anna Anka!

Det var ju lite kul. Eller det var faktiskt väldigt kul!
Jag blev chockad när jag kollade in statistiken igår. Var nästan säker på att nån spelade mig ett spratt. Vilket egentligen var tur att ingen gjorde!

På schemat idag så står det:

Lucia -  min brorsdotter och även gudbarn ska går lucis på Rönnebadet. Hon blev tillfrågad om hon ville vara lill-lucia och klart ville hon det.
Ska blir riktigt kul. Så klart kommer jag vara stolt som en tupp, men faster istället för tupp.

Ikväll ska jag hämta tillbaka min dator som nästan dog i fredags. Petra har lyckats fixa den åt mig.
Fast nu trivs jag ju så bra med denna datan som jag lånat av Ingela.

Det var nog allt som stod på mitt så kallade schema idag, så länge i alla fall.

En liten påminnelse att jag har olika saker under olika kategorier, som ni ser på höger sida.

Kan inte fatta att det är julafton om 10 dagar. Tyckte att det var sommar nyss. Tiden går alldeles för fort!

Nu ska jag slå in lite julklappar.

Ha en fortsatt bra måndag!

Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0