Update

Först och främst vill jag gratulera Johan & Veronica till deras flickor som föddes den 28 december. Ett STORT grattis!

Tisdags gick jag upp till Jeanette och hennes flickor.
Skulle till badhuset med pappa, mamma & Theo, men jag tog 3 av Jeanettes flickor och en kompis till dom och åkte in sen kom mina föräldrar & Theo in lite senare.
Oscar, Victor & Malou dök också upp med deras pappa.

Det blev massa bus i 4 h så jag var rätt sliten på kvällen och även dagen efter.

Igår åkte jag, pappa & Theo in och badade igen. Maria var också med men hon satt bara med.
Tiffany åkte med oss hem och jag & Theo hoppade av hemma hos dom så Theo kunde leka med tjejerna.

Idag så åkte jag, pappa & Maria till Familia. Gick och kollade i alla affärer, men hittade inget.
Var inne på Zizzys och kollade och där hittade jag ett jättefint linne och ett par ursköna byxor till sommaren.
Det var halva priset så jag fick 300kr rabatt.

Precis innan vi skulle åka så kom min farbror med familj.
Det var meningen att vi skulle fira nyår här hemma själva, men nu blev vi bjudna dit vilket kommer bli väldigt trevligt.

Jag borde gå och vila mig för jag är sjukt trött alltså.
Antar att båda dagarna med bus på badhus och hemma har blivit för mycket för min trötta kropp.

Till sist vill jag gratulera min kära vän som fyller år idag! Grattis Jasmin!

Ha en trevlig kväll & Gott Nytt År!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0