Vad hände?



För ca 3h sen hade jag 87 st unika besökare.
När jag tittade för 6 min sen hade jag 133 st. Alltså 133 unika!!!!!
Vad är det som har hänt? För detta har ALDRIG hänt innan.
Klart jag tycker det är lattjolajbans, men det beror på varför folket har kommit in =)

Är det någon som lagt ut min bloggadress i deras blogg?
Är det blogg.se som spelar mig ett spratt?
Är det någons som lagt ut min bloggadress på nätet och skrivit att är dumsturt?


Ja, jag har absolut inte en susning. Igår hade jag tio läsare och idag så har jag 13 gånger fler.

Vad var det som hände?
Någon som kan förklara det för mig?

Kommentarer
Postat av: Pogie

Aftonbladet har lagt ut din länk till din blogg.

2009-12-14 @ 02:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0