Fredag

Mitt problem angående potatis skalningen är fixat.

Sara och Nonne kom hit innan idag.
Vi fikade och sen följde Nonne med mig till apoteket och sen vi shoppade lite godis till honom.
När vi var inne i affären så var där ett sånt bord där man får smaka olika saker. Idag vart det korv. Nonne gillade det.

När vi kom tillbaka så hade Sara skivat kasslern och hackat löken.
Hon hade börjat skala potatisen.
Om jag passade Nonne 1h ikväll, så skalade hon alla. Deal!

När dom åkt, så började jag fixa med borden och stolarna. Satte på dukarna. Tejpade som en galning för det skulle sitta fast. Satt tom under borden för att fixa.
När jag var klar med detta så ringde jag upp Sara, som kom hit o hjälpte mig.
Tyckte det så så tomt ut på borden.
Sara är som sagt min alldeles egen festplanerare.
Utan henne hade jag blivit färdig till nästa helg istället.

Så här blev dukningen och så. Det lilla bordet är för Outsider!
Nä, jag skoja bara. Vi blir så pass många så jag fick sätta in ett extra bord.



My Love For You, så heter dessa servetterna. Tror Sara är kär i mig ;-)

Kan säga att jag låter för jävligt nu. Skitjobbigt att prata då jag är hes som bara den.
Ont i hela kroppen, men det är nog pga att jag burit tungt och hållt på att härja rundor här inne. Oh nä jag hade ingen som kunde hjälpa mig!
Ni som känner mig vet hur jag låter i vanliga fall. Låter kanske inte så mycket på filmen, men jag får verkigen anstänga mig när jag pratar.



Har precis fläskat i mig lite pizza. Fick den gratis. Tjänster och gentjänser=)
Snart kommer mitt lilla hjärta. Får se om jag får honom till att sitta still och kolla Let´s Dance.
Tror att det blir väldigt svårt.

Innan idag när dom var här så fick jag igång karaoken som vi ska ha  imorgon, så det blir väl att han ska sjunga lite eller kolla kort på Theo. Hans favorit kille =)

Håll tummarna att jag mår bättre i morgon.

Kram // Ankan

Kommentarer
Postat av: Piddor

Kul o höra din röst igen fast du var hes... Det var längesen!! ;)

2009-02-27 @ 23:41:10
Postat av: Anneli

Ja det var rätt så många år sen,men du har mitt nummer så det är bara att lyfta luren o slå numret,invänta ton så förhoppningsvis svarar jag

2009-02-27 @ 23:46:21
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja du får krya på dig, hoppas du känner dig bättre tills i kväll,annars så får du ju vara tyst så får dina gäster prata,jag tror det går bra.Krammmmmmmmmm ha det nu så trevligt

2009-02-28 @ 10:49:03
Postat av: Bettan

Hur var festen?

Ligger du däckad idag?

Jag måste sjunga min födelsedagssång för dig, här kommer den:

Var é de för en dag?

É de en vanlig dag?

Nej de é ingen vanlig dag för de är Annelis födelsedag, hurra, hurra, hurra!

Kram

2009-02-28 @ 16:47:03
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anneli

Bettan: festen är om 1.5 h.

Oh nej jag kommer itne ligga däckat imrg, för då ska jag oxå har gäster.

Tack för din sång, kan du sjunga den imrg igen,då e d ju min dag=) KRAM!

2009-02-28 @ 17:21:34
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: wilma

Hahahaha du är ju för söööööööööööööt, vilken röst!!

2009-02-28 @ 21:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0