Kallisket mannen

Vaknade vid 11, kom dock inte upp förrän 12. Här är det inte jag som bestämmer över min egen kropp utan det är den som bestämmer över mig!

Hade blivit bjuden på bio idag vid 12-tiden, men det blev inte så ju. Synd. Skulle kollat på Adam Sandlers nya, smyg-permiär idag.
Men men så blev det ju som sagt inte.

Klädde på mig och skulle gå ut och hämtade tidingen i lådan. När jag går ut ser jag en bil så står med motor på. Inget jag hakar upp mig på. Går förbi och kollar automatiskt in i bilen. VAD FAN ÄR DET JAG SER???
Men snälla hur är folk funtade idag egentligen?
Inne i bilen sitter en ung kille i bara kallisketerna (kallingarna).
Jag tänkte för mig själv. Såg jag verkligen rätt.
Hämtade tidingen, när jag gick förbi igen så kröp killen ner i sätet och vände bort huvudet när jag närmade bilen.

Jag undrar vad han tänkte på när han skulle hämta pizza; Äsch idag är det ju rätt varmt (1grad) så jag sätter mig i en kall bil och kör till pizzerian!

Ja, man slutar aldrig förundras över folk!

Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla Benjamin Buttons !

Hej!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Han tyckte nog det var varmt o gott ute solen var ju framme,var det någon du kände,du kunde ju öppna dörren o pratat med honom.(ha ha ha )

2009-02-08 @ 17:27:07
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Anneli

Du ska vara glad att det inte var vaktis haha

eller

2009-02-08 @ 18:41:40
Postat av: Bettan

Hej coolbettan här!

En tävling för fan- clubbsmedlemmar har just startat på min blogg!



Hälsningar:

coolbettan.blogg.se

2009-02-08 @ 19:01:34
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anneli

Mamma: Nä det var ingen jag kände. En pågaspoling. Men han skämdes nog.

Då hade jag fan dött om det varit han. DÅ hade jag ALGRIG kunnat se honom igen.



Bettan: Ska kolla det!

2009-02-08 @ 20:56:34
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0