Melodifestival-mojset

Jag tyckte:

Velvet: x x
Rigo & The Topaz: x x x x
Molly Sandén: x x x
EMD: x x x x x
Mikael Rickfors:x x
Maja Gullstrand: x x x   (gillade musiken)
Sofia: - (vad var det för något)
BWO: x x x x

Programledaren: Dryga jävel. Är hon verklig? Vilka b:iga skämt hon kör. Pinsam är hon faktiskt

Underhålling mellan låtarna och dom som gick vidare? Efter ett tag så börja dom jäklarna dra på så det började svänga lite =)
Men snälla, vad var det som töserna stod och blåste i? Ett blåsbart keyboard i miniformat!

Duell 1:
Rigo & The Topaz - EMD: Svårt val..gillade ju båda. Men när jag hört båda flera gånger så blir det EMD.
Det blev 0 - 1.

Duell 2:
BWO - Molly Sandén:
Först tänkte jag att BWO, men fan alltså, Molly är inte dålig heller. Fast jag håller på BWO.
Det blev  0 -1. Så fel jag hade.

Men BWO & Rigo kom ju trots allt till Andra Chansen, så dom var ju inte så pissenödiga. Oh No!

Men vad fan tänkte den internationella juryn på när dom röstade fram Sofia med låten "Alla".
Tror ärligt talat att dom trillat i trappan och slagit i huvudet VÄLDIGT KRAFTIGT!!!

Nu är det Världens Bästa Wallander som gäller! Aaaaa, så har jag redan sett den =(

Tjoeloen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0