Tisdag

Sara har varit här en snabb snabbis för att visa hennes nya frissa. Skitsnyggt!

Idag kom anmälningblanketten för en kurs i Kungälv i maj. Fyllde i den och skickade.
Hoppas att jag blir en utav dom 15 som får åka dit.
Det är en strategi-kurs. Kommer bli väldigt intressant om jag kommer med.
På helgen ska man ha en anhörig med sig. Mina föräldrar ska köra motocykel upp där. Får se om pappa också kan vara med.
Ja, vad ska man göra när man inte har någon karl..haha..Kanske träffat någon tills dess...ELLER HUR..HAHA!

Varit på bibblan och hämtat en bok jag beställt. 

Annars har jag bara slappat. Suttit här vid datan, läst bok och kockat lite.

Jasmin kommer vid 21-tiden.
Hon glömde ju sin plånbok igår när hon körde. Jag brukar vara snabb att kolla runt så ingen glömt något, men jag missade det denna gången.

Sen ska jag och Sara åka och sola. Hade tänkt att åka själv innan, så jag förberedde mig med att smöja in kräm.
Men snälla som jag blev..haha..Helt röd i HELA facet och sen i armvecken. Kliade som bara den och jag kunde ju itne låta bli att klia, så nu har jag fina röda småpricker. Som tur är det ju bara jag som ser det.
Nu vet jag att nästa gång ska jag INTE ta på någon sån kräm.
Finns ju krämer som är ännu värre än den jag tog på mig idag.
Minns när jag bodde i Klippan,¨så kunde man ju köpa krämer och jag tog en som min vän brukade ta. FY FAN! Jag trodde mitt ansikte skulle brinna upp. Det kliade något grymt och brände.
Den har jag inte köpt sen dess och det är nog 5-6 år sedan.

 Så här röd blev. På riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0