118 100

Gjorde som Bettan och testade vad dom skulle svara när man skrev sitt namn.

Jag kunde bara skratta. Så här skrev dom:

118100 tror att MiniGerdan är en skön och trevlig KILLE (?) med starka armar och fötterna på jorden.
 Hans intresse är innebandy, foto och motorcross.

Jo men, man tackar. Inte illa pinkat. Nu har man gått och byta kön.
Jag är ju i och för sig skön o trevlig, men dock en dama.
Starka armar och fötter vet i hundrans vart dom fick ifrån.
Innebandy var ju en sport som jag sysslade mycket med när jag vart yngre.
Foto gillar jag ju.
Motorcross vart jag intresserad av en kort period när jag va typ 10 år.
Granntösen var typ skititresserad och jag hängde med på det.

Men jag fick ju mig ett skratt här på kvällskvisten.

Kommentarer
Postat av: piddor

Du menar med skön?? ;)

2009-01-31 @ 13:10:57
Postat av: Anonym

Som person

2009-01-31 @ 13:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0