75 år

Detta utspelar sig då jag låg inlagd på sjukhuset i somras.
Jag hade sån värk så att jag kunde ej gå, utan fick ta mig fram med min rullstol. Det var därför jag blev inlagd.

Jag skulle ner och träffa min sjukgymnast och göra lite tester och kolla min rörlighet. (Kan kommentera att jag är väldigt över-rörlig i hela kroppen. Sånt är tydligen medfött. Min sjukgymnast som jag har nu får frispel på mig när jag slår bak mina knä. Hon ska tejpa fast dom om jag inte tänker på hur jag står med mina ben, haha.)
Jag gjorde testerna och till sist skulle jag testa knäna.

Jag skulle sitta på en brits och resa mig så snabbt jag kunde, utan att ta fart med händerna när jag skulle upp igen.
Jag skulle göra detta 10 gånger, upp och ner, upp och ner.
Sjukgymnasten tog tiden, kollade i sina papper och meddelade att jag var lika snabb som en 75-åring.
Haha, skoj att höra när man är 34 år.

Men sen får man tänka på att knäna var ju inte i sin "bästa form" just då, så hade jag gjort det där testen idag så hade jag kanske blivit 60 år i stället.

Man får ju tänka såhär också; att det är inte många som kan vara 75 år i 41 år. Men Anneli hon kan hon. Den där Anneli, hon är speciellt hon =)

God Kväll!

Kommentarer
Postat av: Bettan

hallå 75-åringen:)

Jag älskar min nya loverboy!

Han är följsam och ganska medgörlig, till skillnad från maken:)

2009-01-17 @ 23:59:52
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hahaha...Du, det är min med. Men han skriver lite illa iblnad,Hoppar över bokstäver,men jag förlåter honom hela tiden.Han e ju trots allt bara med mig=)

2009-01-18 @ 00:21:52
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0