Amen snälla..

..rara Anneli!

Nu har det fan gått långt. Nu räcker inte mitt minne längre än några minuter.

Har suttit och fyllt i mina papper från Försäkringskassan.
Ska går bort och köpa frimärke.
Går
Lägger på brevet
Fortsätter till affären och ska handla kakor till mig och farmor och lite godis till henne.
Går hem en snabbis
Kommer på att jag postat brevet UTAN frimärke

Men snälla rara.

Åker till farmor. Fikar och snackar skit. Jättetrevligt. Har inte träffat henne sen innan jul, har dock pratat med henne i telefon.
Kunde ej stanna så länge för jag va tvungen att åka hem för att passa på postgubben.

Så nu har jag stått och väntat på honom, vi har rotat bland alla dom brev som postats.
Som tur var hittade han mitt brev så jag fick på mitt frimärke.

Är det bara mig det händer såna här saker?
Berätta för mig, så jag inte känner mig så ensam i mitt "förvirrande tillstånd"

Kommentarer
Postat av: ha ha

Alla kan vi vara förvirrande

även jag som dock bara är 62

2009-01-12 @ 23:02:09
Postat av: Anneli

Ja o en del är det lite mer och andra lite mindre.

2009-01-13 @ 00:13:42
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Cattie<3

Åldern börjar ta ut sin rätt läser jag=)

Puss

2009-01-13 @ 08:45:02
Postat av: Anneli

Cattie: Ja,det kan väl säga..hahah

Inte första gången det händer förvirrade saker här. Har hänt en del saker den senaste tiden.Puss

2009-01-13 @ 14:15:37
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: piddor

litta yr i mössan!! ;)

2009-01-14 @ 00:43:54
Postat av: Anneli

Piddor: Litta? Det är bara förnamnet ju. Snart behöver jag personlig assistent. Ställer du upp?

2009-01-14 @ 11:32:33
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0