Bästa roliga historia

Är inne och läser Alex blogg och hittar hans bästa, roliga historia:
Det var en gång två äpplen som hängde från ett träd. Det ena av dem föll ner. Då brast den andra ut: "Jaha, det var ju moget!".

Hur torr är inte den då? Kan ju inte hålla sig för skratt.

Brukade köra en för länge sen som inte en kotte fatta och det var ju det som var meningen. Har inte en susning var jag hört den.

Det var en gång två stycken björnbär som satt på en brygga.
Den ena trillade ner.
Den andra sa: Behöver du hjälp?
Varav den andra svarade: Nä, min pappa har en kiosk.

Den är ju torr om något.

Sjuk humor.

Har Ni någon roliga att berätta?
I wanna know =)

Kommentarer
Postat av: Linn

Det var ju en annan version av min roligaste historia.

Två bananer var ute och gick. En gul och en grön. Så kom dom till ett övergångställe. Den gula gick över och ropade till den gröna att komma. "Nej jag vill inte" sa den gröna. Då sa den gula "Åh vad du är omogen"

2009-01-15 @ 02:26:33
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: piddor

Vet du vad du blir om du käkar en glödlampa??

2009-01-15 @ 10:29:14
Postat av: Anneli

Linn: Hahaha,torr du e=)



Piddor: Jag vet ju svaret nu,för du berättade det precis,men du får skriva det här så andra får svaret.

2009-01-15 @ 11:19:12
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: piddor

SVARET: Lös i magen :)

2009-01-15 @ 11:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0