Dagen idag

Har haft en rätt tråkigt dag om jag får säga det själv.
Alltså vad gör man när man går hemma dagarna i ända och bor i en etta?
Jag kan ju knappast städa och tvätta varje dag. Jag smutsar inte ner så väldans mycket. Varken i lägenheten eller klädmässigt.
Anväder inte så mycker disk osv.

Vaknade sent idag. Har kommit in i en period där jag är massa trött.
Skulle gått upp 8 och gått ner till Vårdcentralen för att ta min sista prover.
Tror Ni jag kom upp? Nix!
Jag stängde av klockan innan den skulle ringt.

Kolla lite tv.
Satt vid datan.
Pratade med Piddor på msn.
Pratade med Sassa i telefon.
Sen gick jag och vilade.
Åt lite för att sen åka på vattengympa.
Väl hemma igen.
Lagade middagen
Åt middagen (så klart)
Nu sitter jag här.

VÄLDIGT innehållsrik dag. NOT!!!
What to do, what to do???

Men imorgon får jag i alla fall besök av en väninna och hennes två barn.
Så då lär ju dagen gå lite.

Uppdaterar mer sedan. Ska komma på något att skriva.

Kommentarer
Postat av: piddor

Piddor in the blogg!! hehe..;)

2009-01-15 @ 10:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0