Spexar-Nööjdan på G

Saken är den att för några år sen när min kompis, Jasmin, fyllde år, så hade man fått i sig lite alkoholhaltiga drycker och klart så ska jag börja spexa. Så här ser det ut:

 Jag var ju trots allt rolig, ser det ut som!

Nu är saken den att Erika tror att jag lovat henne att göra samma sak när henns kusin fyller år.
Hon har till och med skrivit om det i hennes blogg, så nu vet typ ALLA detta.
Skulle länka till Erikas inlägg, men efter 20 minters försök så skiter jag helt enkelt i det.

Hur kommer jag ur denna? Jag skiter inte i festen för detta.
Dom får helt enkelt försöka fylla mig med dom alkoholhaltiga dryckerna.

Amen jag kan ju inte göra detta. HELA släkten kommer ju vara där.


Jaja, får väl vad som sker o komma skall på det partyt.

Hej

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahahaha.. du vet att min släkt kommer bli så road så! Vilken låt kör vi då?

2009-01-07 @ 19:19:27
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Anneli

Erika: Nu tycker jag att du drömmer FÖR mycket.

2009-01-07 @ 19:36:22
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0