Hoy

Hoy fuimos a la abuela! Es agradable.

Översättning:  Idag åkte vi till farmor. Det var trevligt.

Ja, så var det. Pappa körde mig, Maria och Theo upp till famor/gammelfarmor. Sen körde han hem Malou och Victor.
Vi hade med oss en semla åt henne, som hon smaskade i sig.

Jag o Theo var mest ut och smög i korridorerna. Jag körde honom i rullstolen och sen körde han mig. Gamlingarna tyckte han var så söt så.
Vi busade mest.
Theo han brukar aldrig få coca cola, men såg att gammelfarmor hade i kylen och bad om lite. Blandade dock ut det med lite vatten så han inte skulle få värsta kicken. Tror dock han fick en liten trots allt, för han snackar typ hela tiden.

Nu ikväll så har vi ätit ostbricka. Hur gott som helst! Vet inte hur många olika ostar vi hade, men många vart det.

Nu ska jag sätta mig ner och leka med buspojken. Han sitter och bygger Ben Ten gubbar hela tiden.

See you around!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Det var duktigt av dig att lägga in koden på dom olika kategorierna:)

Man lär så länge man lever!

2009-01-26 @ 07:50:08
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0