Jag ser det snöar..

Har suttit i mina egen lilla tv-värld, reser mig och tittar ut; Jisses det snöar ju.
Roligt!
Gillar verkligen snö. Det ska vara svinkallt också. När man går ut så ska snön knastra under skorna. Då är det toppen!
Inte så ofta det snöar här, inte ofta det får ligga kvar, men jag hoppas att det stannar kvar nu i alla fall.

 Stackars Sture som sitter ute i snön och fryser.
Det är inte så farligt som det låter, för Sture är en uggla av trä.

Idag har varit en riktigt slappedag.
Har inte gjort många knop alls.
Fick ett jätteskönt migrän-anfall. Man börjar blir van vid dom nu!
Slappat framför tv:n, lagat mat (för en gångs skull), ja that´s it.

Imorgon så har jag lite planer att åka och hälsa på min farmor. Får se om febern försvunnit tills dess, men det tror jag säkert den har.
Om det inte blir farmor så ska jag nog följa med Sara och Nonne på hans första pulkatur. Kan ju blir riktigt skoj.

Nä, jag har inte mer att tillägga idag.
Jo, jag kan ge er infon att värmen steg 2 grader. Ah, det skrev jag nog igår förresten. Alzeimersen spökar igen.Haha!

Jaja, men tack för mig, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0