Jaha, då var det dags igen.

Erika kan verkligen inte låta bli att tycka det är roligt när jag flipp-dansar.
Hon tjatade ju ett tag på att jag skulle göra en dans på Linns 30-års fest, men jag sa att det inte blev i och med jag har ont förtillfället.
MEN, när dom satte på "tecno-ravelåt", så kunde jag inte låta bli att härma ett viss "kille". Han hade väldigt långa armar och vevade med dom så det stod härliga till =)
En gång så drämde han till mig av misstag när han så kallat dansa.

Kan säga att jag lidit hela dagen för den där "tecno-ravelåten". Den var ju lite längre än vad Erika filmat, för hon var "litta" sen.

  Här  snackar hon för sig själv i alla fall när hon skriver: "Här börjar vi bli fulla".
Hon började kanske bli det, för jag tror inte jag blev speciellt berusad på typ 3 cider under mina 6,5 timme jag var där.

Ska lägga upp lite foto och filmer från den kvällen när jag kommer hem igen.

Skriver mer i morgon. Loppelådan kallar nu.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0