Minskat

Idag, precis nu, har jag minskat antalet på bloggar jag läser. Från 18 till 11.
Vad säger det Er?
Jo, att jag är inte lika beroende som innan.
Jag har tagit mig ur bloggträsket.

Har varit barnvakt idag, på förmiddagen och fram till 12:45.
Laddade ner en film till dom, sen ritade dom.
Jag sjöng och dom sjöng efter mig. Mycket trevligt!

Min älskade lille plutt, Nonne, är massa sjuk. Lunginflammation och ligger inlagd på sjukhuset. Ambulansen fick möta upp för han fick inte tillräckligt med syre till blodet. Den sjönk en hel del.
Fy fan säger jag bara att vara förälder i det läget det blir så kritiskt. För det blev det.
Nu är han i säkra händer och på säker plats med  sin mamma och pappa. USCH säger jag bara.
Sara ringde i förmiddags och berättade, så jag inte blev orolig när dom ej svarade.
Men nu sitter jag här och är orolig ist. Klart det kommer gå bra, men lik förbannat är det obehagligt.
Ni ska vet att jag tänker på Er hela tiden!

Nu ska jag kolla film och fördriva tiden.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Linn

stackars liten =(

2009-01-11 @ 17:34:07
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Mmm..synd om honom. Men nu e han lite bättre,Kanske kommer hem imrg

2009-01-11 @ 20:53:42
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0