Nu ska det åkas pulka för kung och fosterland

Nu ska jag gå med min svägerska och brorsbarn och åka pulka. Här är massa snö och det är kanonas.

En sak till: VI HAR RINGT HYRESGÄSTFÖRENINGEN!!!
Dom ska skicka hit en mätare som kolla värmen under 5 dygn. Men dom ska även skicka ut brev till vår hyresvärd att vi har hört av oss till dom.
Nu har värmen sjunkit igen, nämligen. Men grannen sa att han varit här igår. Vad fan vill han? Frysa ut oss?
Sa till honom igår att min värk blir värre och då svarar han att han kan ju inte hålla på att höja värmen pga att jag har reumatisk värk.
Nä, men det får ju vara någerlunda varmt.

Nu  ska jag gå till pulka backen. TJOHO!!!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0