OMG

Träningen har ju börjat för min del, men tro att det blev FÖR bra igår. Har haft sjukt ont i mina knä. Inflammationen jag har där har visat sitt.
Jag tänkte jag åker på vattengympa idag ändå. Skulle jag aldrig gjort.
Trodde man skulle känna sina krämpor  mindre i vattnet, men mina knä var som två betongblock och ont gjorde det som satan.
Det ingår ju en hel del hopp i träningen, så jag stod där och glodde i vattnet. Kunde ju inte hoppa.
Gav upp efter ett litet tag. Det såg nog illa ut när jag skulle upp, för dom frågade om jag ville ha hjälp.

Men men what to do, what to do?

Måste klaga lite.  Det gör riktigt r*vont från höften och ner till mina fossingar.

Maria o Theo kom hem idag. Dom var borta hos min bror, för han hämtade upp dom från Köpenhamn,
men hit kunde dom inte svänga in för att säga hej. Det tackar vi för, televerket!

En bra dag slutade med en relativt dålig.
Fick ett tråkigt besked från läkaren också idag. Men får väl tänka posivit att det kan man ju fixa, om man har tur. 
Tur är ju knappast mitt mellan namn precis.

Nu kilar jag så Ni slipper läsa mer gnäll!

Förlåt mig =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kära Li , bara gnäll på,för mig får du gnälla ,

jag vet vad du går igenom ,men det är inte alla som förstår, det kan bli för mycket för dom som som ej har problem, älskar dig ,puss och kram

2009-01-21 @ 21:16:07
Postat av: Anneli

Tack Moster!

Ibland kan man inte hålla sig bara. Man blir man så arg o ledsen.

Jag håller med dig,folk fattar inte smärtan om dom inte själv hur ont det gör om dom inte själv har det.

Har en del vänner/familj som tror typ att jag bara gnäller.

Men om dom bara visste!

Älskar dig med.Tack för du finns här för mig!

2009-01-21 @ 21:57:40
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0