Pedant 2

Ang mitt inlägg igår om att jag är pedant. Linn svarade typ på mitt inlägg i sin blogg.
Kolla här: Linn

Som jag skrev till henne: JAG HADE DÖTT HOS HENNE!
Tur jag är allergisk mot hennes hund, (innan hade hon katt med och då nästan dog jag när jag hälsade på) så jag får skylla på det fast disken också drar mig. Haha!
Men hade jag åkt dit så hade jag bergis börjat diska upp. Har den förmågan när jag är hos mina vänner och där är disk.
Ibland kan jag börja rymma undan också.

När jag hade opererat min hand, så fick ju den inte bli blöt eller bli ansträngd.
Kommer hem och får typ panik för jag har FAKTISKT fullt med disk och kan inte göra något åt det själv.
Petra, grannen, erbjöd ju faktiskt sig, men klockan var mycket så då ville jag inte.
Som tur var, så dagen efter var Sara här och hon fixade det till mig.
Innan vi reste till London så diskade mamma upp det lilla jag hade då.

Vad skulle man gjort utan sina vänner och mamma så klart?





Kommentarer
Postat av: Erika

Har du förstått hur du ska länka nu?

2009-01-09 @ 11:48:02
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Anneli

Men kära Erika, ser du inte det ;)

2009-01-09 @ 13:18:34
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0