Saturday

Sov ju som sagt över hos mina föräldrar inatt.
I morse blev jag väckt utav en styck mamma som skulle spela in, satte på tv:n som var på högsta volym. Snacka om att man vaknade till liv. Sen hade jag en styck pappa som sa att det var frukost typ 5 gånger. Jag kan ju som sagt inte hoppa ur bingen med ett ryck, utan jag måste ligga och vänta på att lederna ska sluta göra ont, nåt så när.

Kom upp efter tag i alla fall. Käkade frulle. Fixa till mig/oss och åkte upp till farmor.
Hon var mycket piggare idag, som tur var.
Vi fixade och dona hos henne. Fast det var mest min farbror idag.

Pappa och jag körde upp till farmors gamla lägenhet för Sara skulle komma och hämta sängen som hon fick utav oss.
Jag tog hennes tjocka bäddmadrass och Sara fick min tunna.
Körde ner till famor för att säga hej då, men hon sov så gott så vi ville ej väcka henne.
Sara ville så gärna träffa henne, men hon sussade gott som sagt.
Har varit hemma hos Saras föräldrar och fikat lite och snackat skit. Alltid trevligt! Tycker så mycket om dom.
Sen drog jag och Sara till storstaden Ängelhåla och lämnade släpet.

Mamma och pappa var här för en liten stund sen och lämnade en vardagsrums-matta som jag fått utav farmor.
Den är inte världens finaste, men den är ju definitivt inte världens fulaste heller *s* Den gjorde sig verkligen här.
Sen har den ju varit farmors. Det betyder ju mest!
Måste ha matta här, har jag kommit på efter 2år, eftersom här är stengolv utan golvvärmen. Ni kan ju tänka er så kallt här är. Man bor ju i ett gammal svinastall från 1800-frösihjäl.

När jag åkte igår så stängde jag av mitt värme element. Onödigt att står och dra massa stöm ju. ( fast det är inte jag som pröjsar). När jag kommer hem så är här 17 grader. Bara till att dra på det på full speed igen. Snart är här gottgott varmt igen.

Så nu är man ju som sagt hemma igen. Fixat till sängen, lagt på nya mattan och satt upp porslinssaker jag fick utan min älskade farmor.

Nu ska denna snygga,sexiga, rara, omtänksamma, vackra osv donnan hoppa in i duschen. Har inte duschat på 2 veckor nu. Hahaha, skoja bara för fasiken!
Sen blir det mys på högsta och bästa graden=)

Ha en wonderful evening kära läsare!

Kissi kissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0