Sjuka drömmar

Inatt drömde jag:
Sassa gjorde en bröstförstoring, hinner precis bli nersövd och åker in i en MR-röngten (?), stiger upp mitt i allt och tycker hon har fått skitstora bröst. Kan meddela att där var inga, typ. Men hon vart stolt.

Linn ska ha fest, men det är Sassa som fått massa presenter, som hon lagt in i plastfickor. Presenterna bestod att tågbiljetter, flygbiljetter ner till SKåne, där hon redan var. Flera stycker då alltså av varje. Hon var jättestolt.

Linn hade klippt av allt sitt hår och låg som ett fint svall över hennes axlar. Jag sa att hon var fin, men enligt henne var hon inte det.
Hon berättar också då att min vän hade frågat henne om dom ska träffas. Vilket hon går med på.
Jag tänker: Men herregud, hon har ju kille. Varför vill dom göra så mot mig?
Funderar på att fråga honom men avböjer mitt i ett sms. Ska då också berätta att hon har ju kille, men kommer då fram till att det får dom själv sköta.

Nu är det jag som fyller år. (Jävla massa kalas inatt)
Min vän (samma som ovan) kommer hem till mina föräldrar (va fan ska jag ha fest där för?Jag bor ju själv).
Jag får en porslinssko med lite blommor i. Tror tom att dom var vissna. Sen får jag en vit ros, som sedan blir till en ny porslinssko. Alltså ger han mig två???!!!
Varför ger man någon en porslinssko? Har man ingen fantasi?

Varför drömmer jag så sjuka drömmar? Hur kan människor som jag inte umgåtts med på hundra år och ännu mindre pratat med komma in så i min hjärna och spela spratt med mig så? Nu känner jag ju dessa som var med i denna drömmen ovan, men där var fler personer som också var med. Det var dom jag syftade på.
Jag önskar att jag kunde tyda mina sjuka, rubbade drömmar ibland.

När jag var liten så drömde jag alltid att jag åkte runt kvarteret  i en vagn (för jag skadat foten), när jag kom till ett speciellt hus så tappade jag alla min tänder. Jag kände efter med tungan och en efter en trillade dom ut.

Eller så var familjen ute och körde i pappas lilla röda fiat. När vi kom till bron, hemma vid, så blev det en träbro. Vi åkte klart ner i vattnet.Alla nadra bilar klrade sig. Alla andra i familjen simmade och klarade sig. Jag kunde inte simma och var på väg under vattnet hela tiden, men sen räddade min bror mig till slut.

Andra gånger drömde jag att jag och min syster skulle gå in till mamma och pappa i tv-rummet, men då kommer Daniel( som var en jätte) och jagade oss. Jag sprang och sprang, men kom inte en meter. Jag stod på samma ställe och sprang. Min syster klarade  ju sig fram. Precis när Daniel ska ta mig, så vaknar jag. Jävla tur var väl det.

Det var alltid dessa tre drömmar. Hemska var dom när man var liten ju.

Nu på äldre dar så kommer så spökar mitt ex i mina drömmar. Alltid handlar det om att vi var eller höll på att bli tillsammans. Varje gång så var där massa andra tjejer inblandande. (Så var det förstås i det verkliga livet med, att han var otrogen många gånger.).
Det är liksom typ 13 år sen det tog slut och jag skulle INTE kunna tänka mig ett liv med honom igen, så det är inga önskedrömmar här inte.

Har Ni några drömmar som Ni alltid drömde när Ni var yngre eller nu förtiden?

Jag får (knappt) inte berätta mina drömmar längre, för alla är så trötta på mig och mina drömmar. Men här inne i MIN blogg får jag skriva vad jag vill =)






Kommentarer
Postat av: Linn

Ja, det är verkligen märkligt vad man kan drömma konstigt. För någon vecka sen drömde jag om Sandra Rynge.. Varför liksom? Jag har inte sett henne eller ens tänk på henne på typ 100 år.

2009-01-18 @ 15:29:24
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0