Sjuker

Jag trodde faktiskt på riktigt att det inte skulle bli av något med min hals.
Men serru, Anneli vaknade i morse och det känns som någon slängt ner en anka i halsen och vägrar ta upp den igen. Det hörs när jag pratar med att den är kvar.
Tror jag har drabbats av fågelinfluensan!

Hade ju planer ikväll. Finaste Sassa kommer ner på en mycket snabb visit. Så hon och Sanca skulle komma hem till mig sen skulle vi vidare in till Ängelholm på en repa.
Men men, som alltid när man bestämt något så blir det aldrig som man tänkt.

Just nu sitter Theo och kollar på Mamma Mia och sjunger. Han är så jävla söt.

Han är verkligen tokduktig när han är här utan mamma. Det är ju första gången han är här i Sverige själv. Han gör allt han ska och får massor med stjärnor på sin tavla.
När han sover så ligger han och pratar i sömnen.Gulligt!

Idag hade vi verkligen sovmorgon. När vi vaknade så tittade han på mig och log. Sen låg vi och tittade på Nickelodeon ett tag.

Ikväll är det Let´s Dance som gäller.
Jag gillar verkligen Magnus, Morgan, Hasse och Carl-Jan.
Dom två första är ju skitduktiga och och dom två sista försöker ju verkligen så gott dom kan.
Synd om Maggan som fick hjärnblödning. Händer en massa i programmet.

Nä nu ska jag in till Tudde och kolla Mamma Mia med honom.

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Piddor

Du har ju inte det lätt vännen!! men det blir nog bra ska du se!! ;) Krya på dig... kram..;)

2009-01-30 @ 13:49:03
Postat av: Anonym

Du har en liten utmaning på min sida:)

2009-01-30 @ 15:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0