Tisdag

Vaknar av att någon knackar på min dörr. Hämtar morgonrocken och öppnar helt yrvaken. Sara och George skrattar åt mig hur jag ser ut. Men hallå, jag har precis vaknat ju!
Sara kommer in och dricker kaffe, snackar skit och kollar tv med mig. Trevligt!

Vilar lite och sen iväg till sjukgymnasten. Idag körde hon hårt med mig. Tränade typ 1 timme, vibrationsträning och annan träning. Sen blev det akupunktur i 30 min. Nice!

På vägen hem så flög jag fram..haha..Det gick lätt upp för backen och jag kände mig stolt. Klart jag flåsade lite, men kraften fanns ju där.
Känns riktigt bra att ha kommit igång igen.

Inom affären och handla på vägen hem.

När jag kommer hem så kollar jag posten.
Öppnar den och blir superglad.
Min läkare har fyllt in resterande på ansökan om läkarvård utomlands.
Går detta genom så är ju lyckan gjort.
Tänk 4 veckor på Teneriffa. Det enda man betalar är ju som här hemma om man ligger inlagd.
Fast det är inget sol och bad som gäller, utan hårdträning.
Gött!

Sara, Antonio och Julia har varit här och fikat, busat och haft det nice.

Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla tv. Känner mig lite smått snurrig. Glömt och äta mitt i allt.
Men har slängt in mig lite nu ju, men det tar nog lite tid innan det känns i magen

Kommentarer
Postat av: Kul om du fick

Gud vad kul om du kom iväg till Teneriffa,ja varför skulle inte det gå för dig ,, det går för så många andra

2009-01-20 @ 23:19:30
Postat av: Anneli

Jag hoppas verkligen på det, me man vet aldrig. MIn gamla arbetskamrat sökte dit,men fick åka ngn annanstans. Det spelar ju ingen roll vart jag hamnar, bra jag får klimatvård så blir jag glad

2009-01-20 @ 23:41:39
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0