Rolig & lyckad dag=)

Vaknade i relativ tid idag, men har inte sovit så väldans bra.
Snackade som sagt med P.N på msn.

Har varit en helt underbar dag. Solsken men ändå sådär mysigt kallt.
Storstädade och var ute och sopade löv. Dom försvinner ju inte själv. Ingen vaktis här inte!

Gick och mött Cattie, min gudson William och Vanessa vid bussen.
William blev ju blyg direkt  medans Vanessa sken upp som en sol och tittade på mig mest hela tiden.

Lilltjejen hängde med mig till apoteket och dom andra gick och handlade middag till oss.
Hemma har vi fikat, myst, busat, sjungit, dansat, lekt "björnen sover" , brottats och ätit middag.
Har haft väldigt roligt iaf och tiden har bara gått.
Kul med besök! Händer ju som sagt inte varje dag, eller varje vecka till och med varje månad. Med andra ord, toksällan! Så fick jag det sagt =)

Cattie lagade middag som hon bjöd på. Hur smakigt som helst. Vi hade en lugn och stillsam middag ; )

Vanessa ville sova kvar här hos mig. Ringde hem till pappa och skulle förklara att hon skulle sova hos Anneli. När Cattie sa till henne att hon måste på dagis imorgon, första gången hon ska äta på dagis, så blev hon hur ledsen som helst. Tårarna bara rann på hennes kinder. Lilla gullungen!

 Mys

 Bus

 Middag

 Ankan har gömt sig i tröjan!

 Här kommer jag


Här är vår lugna och stillsamma middag



Jo, jag vet, vi har inte alla chipsen i påsen. Fast roligt hade vi allihopa och det är ju det som är huvudsaken.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag måste ju säga att hon är jävligt söt den där Vanessa.

2009-01-15 @ 20:02:33
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ja, hon är ett litet sött charmtroll=)

2009-01-15 @ 21:49:17
Postat av: piddor

Gott med mys!!!

2009-01-15 @ 22:24:41
Postat av: Anneli

Piddor: Japps det är det=)

2009-01-15 @ 22:44:25
Postat av: Cattie<3

Har vi ngn gång varit de vassaste knivarna i lådan skratt

Tack föör igår gumman, får se när vi kommer nästa gång. Nästa lördag ska Vanessa börja dansskola så hon ska inte till Ekeby då så om du inte e för bakis så KANSKE jag å Lillan kan komma & övernatta, men inget säkert alls...

Allan skrattade då han såg klippet, diggar det då när du flippar loss med hennes anka=)

Pussinuss

2009-01-16 @ 18:26:20
Postat av: sassa

va fina o mysiga barnen äääär =) <3 o du e seriöst helt skadad som ja har garvat åt din flipp dans me ankan =) du måste groova för mej sen

pözzz

2009-01-16 @ 20:00:58
Postat av: Erika

Hahahahahahahahahahah jag hade glömt hur sjukt störd du e!!! Så sjukt rolig!! Hahahahahahaha Kände ett sting av Anneli saknad ;)

2009-01-16 @ 23:41:15
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Cattie: Tack själv! Ja vi kan ju se. Lovar inte heller något. Ja, det va fler som tyckte jag va störd,haha

2009-01-17 @ 00:19:10
Postat av: Anneli

Man måste ju bjuda på själv ibland.Kan ju blir rätt störd som du skriver Erika och helt skadad som Sassa skriver,men man ska inte kasta sten när man själv sitter i glashus tjejer ; )

2009-01-17 @ 17:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0