Tror!

Ni som inte vill läsa om sjukdomar, Ni kan sluta här! Tack för Ni kom in trots allt=)

Det är ju så att jag har reumatism. Har varit/är rätt sjuk, det gått i skov. Varit inlagd  och jada jada jada.
Var inte det jag skulle skriva om, men ialla fall.
Har provat på massa olika värktabletter och inget har funkat bra på mig. Värken kommer ALLTID tillbaka efter några timmar igen. Så dom har jag lagt på hyllan.
Jag har slutat med mina Enbrel-sprutor för att prova på en ny behandling nu i januari, sen har jag uppehåll med mina cellgifter pga andningsproblem.

Som sagt värken har gått i skov. Mådde relativt bra när jag var i London nu över jul-och nyår. Och sen kommer hem, vad händer?
Jo, jag får ont igen. Jag tror jag har kommit på varför. FÖR HÄR ÄR SÅ JÄVLA KALLT I MIN LÄGENHET!
Klart att vädret ute gör sin del med, men det är ju inte normalt att ha mellan 16-18 grader för det mesta. Ibland har vi väl haft 20-21 grader, men det höll max nån dag.

När jag var hos min syster så hade dom det varmt och gott i deras lägenhet. Till och med för varmt ibland, men där mådde jag relativt bra. Bara värk i knäna, men det har jag ju haft i 20 år. Finns inte så mycket att göra åt det nu. Finns inte att ta mer efter tre operationer. Bara att stå ut med att höra hur det krasar och knakar.

Sen migränen och skallenbanken är ju en vardag för mig nu, men min läkare sa att det kanske blir bättre när jag har börjat med den nya behandlingen. Eller är det sviter efter när jag blev påkörd -89. Jag hoppas på att det blir bättre och jag intalar mig att ALLT blir bättre.

Kommer in på snestigar hela tiden, ber om ursäkt för det.

Ja, men nu tror jag iaf att det är för jag har så kallt här inne. Hyresvärden var här idag igen. Han är för rolig.
Igår när han va här sa han: Ja, nu är det på hack 4. Finns bara ett hack kvar nu (alltså nr.5)
Idag :
Hyresvärd: Ja, nu står den på hack 9.
Jag: Va?  Hur kan den stå på 9:an, när det bara finns 5 hack?
Hyresvärd: Nä, det finns fler hack. Det finns 9 hack
Jag: Men igår sa du att du skruvat upp den på nästsista (4) hacket och idag har du plötsligt 9 hack.

Hänger Ni med? Min hyresvärd kan trolla. Skitbra. Synd att han inte kan trolla in värmen hit bara.

Så nu har jag då tänkt som så här, att om han inte fixar så det blir varmt här inom snarast så får jag gå vidare med detta, (vet att jag sagt det många gånger,men denna gången menar jag det på riktigt, innan var det bara på låtsas)
för det är han som orsakar att min reumatism blir sämre pga kylan här inne.

Känns som att detta inlägget blev lite snurrigt, så jag avslutar här och nu.
Isglobs-sängen kallar för natten.

Ni kan väl hålla tummarna för mig att värmen kommer igång snart.
Vet inte om det hjälper att be till gud, men gör gärna det och tänk på mig i Era böner =)

Kan man blir snurrig på coca cola?

GOD NATT!!! Marsch i säng Anneli...
Yes, Sir!!!!




Kommentarer
Postat av: spiderchick

det kan man nog, bli snurrig på cola alltså =)

2009-01-04 @ 10:15:59
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Proppan

Stå på dig snäckan!

2009-01-04 @ 10:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0