Blandat mojs

Sitter här på stolen med sen stor filt om mig. Fryser, trots jag har typ 23 grader här inne.
Tror att någon försökt döda mig inatt. Kroppen känns mörbultad. Typ alla leder värker och dingar sig.

Var hos sjukgymnasten, sa till henne att det blir ingen träning idag. Stod på vibrationplattan i max 1 min, sen gick det inte mer. Cyklade i 5.39 min, sen gick det inte mer.
På vägen hem så orkade jag inte ens cykla upp för backen, utan fick leda cyklen.

Men men, det är bara till att bita ihop och tänka positivt =)

Igår var det typ full rulle hela dan känns det som.
Först kom Cattie och vi vandrade bort till Frissan.
När vi var klara där så köpte vi slingmedel och sa hej då vid bussen.
Promenixade hem och vet faktiskt inte vad jag gjorde när jag kom hem.
Jo visst jag, jag tvättade ju massa.
Bjöd in Tess på kif (kaffe) och hon tag med sig kakor.
Senare så kom Monica hit på kif och hon hade köpt med sig sån där slät bulle med grädde och mandelmassa.
Efter det så kom ju Petra in och drack kif och slingade mitt hår. Medans det verka så satt hon och spanade in mina killar bland vänner på Facebook =)
Sen kom Tess in. Modellade lite för dom vad jag skulle ha på mig på festen.
Shit vad jag tappar ord idag. Kom inte på orden på bullen och nu kommer jag inte på orden ist modella. Det ordet som man säger om man går och visar upp kläder. Jaja, sjukan har väl satt sig på hjärnkontoret idag, haha.
 
Kan då medela att jag bara drack kaffe en gång och blev helkonstig. Tror inte jag tål skiten. Ni vet att kaffe är ångestframkallande va?
Jaja, ibland går det och andra gånger mår jag typ apapille.

På kvällen så pratade jag med Erika på datan och ett gammalt "ex" dök upp på FB. Trevligt trevligt! BAra det att jag glömde bort att jag satt och pratade med honom inne på FB, så jag loggade bara ut. Fick för mig att det var på msn jag pratade med honom *sorry*
Orkade inte logga in igen.

Ikväll ska jag på 30 års fest hos alla vårans Lindsky!
Jag hade ju planer på att festa till det och dricka lite cider. Bli lite på lyset rent ut sagt, men vi får se hur det blir. Mår ju som sagt inte så hyvens idag. Kanske jag kan "supa" bort allt, haha.
Men det ska bli skitkul iaf att får komma utanför Munkas  50-skyltar.

Innan festen så ska jag gå inom Anna, Markus, Nova och lilla Ella.
Pratade med Anna innan och Nova skulle ju också prata. Åh, lilla livet. Så söt!
Kameran ska givetvis med så Ni kommer att få bilder senare.

Nu ska denna 75-åringen gå och vila sin lika gamla kropp.

Ha en underbar fredag. Skriva gärna vem som åker ut i Let´s Dance. Missar ju det. Shit!  Hahaha...

Kissi kissi

Kommentarer
Postat av: Bettan

Nu kan jag hjälpa dig, behöver bara kunna logga in på din bloggsida för att kunna lägga in koden under kodmallar.

Jag kollar av bloggen emellanåt och gör det så fort jag fått inloggningsuppg.

Du behöver inte vara orolig att jag kommer att gå in på din blogg något mer efter detta.

2009-01-23 @ 15:32:18
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Bettan

Titta vilken fin knapp du nu har under RSSknappen:)

Så sedan på mailet att jag redan fått inloggningsuppg!

2009-01-23 @ 15:42:20
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: spiderchick

jag missar med lets dance... tror jag

2009-01-23 @ 16:34:31
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Anneli

Tack Bettan! Du är så bra!!!



Spider: Hahaha..ska kolla d nu på reprisen=)

2009-01-25 @ 12:41:51
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0