Visst

Om man har en vit plupp på sin ena mandel, visst har man då halsfluss?
Speciellt ännu mer om man är tjock och röd i halsen och låter som man ätit något tjockt mojs, visst?

Idag körde vi till Familia. Theo ville ha en leksak som han kunde leka med, så han fick en peng utav sin mamma, men den skulle ju inte räcka långt, så moster betalade hans nys grej. Alex döpte han den till.
Sen var det glasstamj för lillpojken=)

Gick och kollade lite på nya mobiler.  Alla klagar ju på att dom ej får hela smset när jag skickar, batteriet tar snabbt slut och sen kan jag ej ta emot mms.
Gick där och tittade, men hittade ingen billig.
Men däremot hittade en kappa för 99kr. Vet ej vad den hade kostat för prislappen vart borta. Men hittade en till min syster med, för samma pris och den hade kostat 899kr. Hon fick den i födelsdagspresent i förskott.

När vi mötte upp pappa så frågade han mig om jag sett dom billiga mobilerna, vilket jag inte hade.
Gick in och köpte en.Har ju beslutsångest o velade fram och tillbaka ett tag, bestämde mig för en, men kom Theo och hjälpte mig och då blev det den andra..haha..

Gick och la mig tillsammans med Theo när vi kom hem. Tror jag börjar blir sjuk, som jag skrev ovan. Värsta värken har jag också. Tro till och med jag har feber.
Alltså, jag är typ döende..NOT!!

Theo ska stanna här en vecka extra. Maria ska hem och jobba lite sen ska hon på Modemässa i Köpenhamn.
Vi har bestämt att Theo ska vara hemma hos mig någon dag med så han och Antonio kan leka lite.


Nu tyar jag inte mer. Ha det bäst!



Kommentarer
Postat av: oj oj bli nu inte sjuk

Vad skoj för dig att ha Theo hos dig , hoppas nu att han inte blir sjuk, utan att det blir av som du tänkt dig ...krya på dig kramiz

2009-01-26 @ 21:12:26
Postat av: Anneli

Det var han som hade ont i halsen och hade feber när jag kom hit. Så det är nog han som smittat mig, eller jag vet inte. Får se om det blir ngt av det här. Tog en värktablett innan så nu har jag inte så mkt värk.Puss Moster

2009-01-27 @ 00:14:15
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Bettan

Otur med halsen, om du är döende är jag bara halvdöende:)

Krya på Dig!

2009-01-27 @ 19:36:32
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja,men pricken är borta,haha,Fast jag känner att ngt är på g. Bara att vänta o se vad det ska bjuds på=)

Krya på dig,Bettan!

2009-01-27 @ 23:02:08
Postat av: Cattie<3

Hej gumsi!

Hur har du det? Blev Theo sjuk? Själv e både jag & Lilllan jättesnoriga=(

Vi kan väl se till helgen om vi ska ses för A åker till Finland i natt med sina föräldrar, hans morfar fick en hjärnblödning för ngr timmar sedan.

Pussinuss

2009-01-28 @ 15:01:01
URL: http://skogsbarnen.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hej vännen!

Ja han hade feber och ont i halsen. Känner att ngt är på g här mee. Hes,tung i skallen o vita prickar i halsen.

Jädrans otur med hans morfar.

Tror jag åker hem i helgen. Theo kanske följer med hem. Inget bestämt än.Bråkar om vem han ska vara hos..haha..Puss

2009-01-28 @ 18:30:03
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0