Dagen idag den 8 juli

Har kommit in i ett trötthetsskov och är väldigt trött på morgonen, sen sitter det i mest hela dagen, MEN jag trotsar det så gott jag bara kan.
I och med detta så har jag väldigt svårt att komma upp. Jag vill inte vakna typ.
Min kurator sa idag: Men det är ju bara skönt att inte bryr sig om vad klockan är. Tänk att du har semester nu!
Hon är så jäkla go! Hon puschar mig, hon stöttar mig och hon tröstar mig. Hon lyssnar på allt jag har att säga utan att säga dumma kommentarer eller tycka att jag tjatar/ältar.
Det är tack vare henne som jag mår så bra som jag gör nu. Klart så gör jag ju den största delen själv, men hon hjälper mig ju på vägen.
Många är ju såna att dom aldrig skulle öppna upp sig till en främmande människa, men detta är det bästa jag gjort. I stället för att lägga över det på övrig familj eller vänner.

Jag är verkligen på ett superduper toppen humör. Jag mår så jädrans bra så det känns nästan lite overkligt.

När jag kom hem igen så gick jag inom affären och handlade. Väl hemma gick jag in till Petra & Sara och frågade om dom bjöd på kaffe så bjöd jag på kaka. Tyvärr var kaffet slut, så jag hämtade mitt sen fikade vi på donuts och kaffe.
Så jädrans trevligt!

Sen for både Petra & Sara iväg och jag gick in till mig.
La mig på spikmattan och läste min bok.
Efter ca 45 minuter kom George med Nonne som jag skulle passa.
Nonne kände på spikmattan och tyckte den var vass. Han är för söt!
Han snackar och snackar. Han är så himla förståndig i mellan åt när man snackar.

Vi bestämde oss för att gå till lekplatsen, sen vidare till Nonnes dagis där vi lekte och läste bok.
Sen gick vi ner till bäcken och kollade vattnet för att sen gå och kolla in fiskarna i dammen. Jag såg bara två. Nonne hann inte se dom innan dom försvann.
Tillbaka till lekplatsen för att leka lite till.
Hem till mig för att byta blöja. På Nonne förstås =) 
Precis när vi kom hem så började ösregna. Snacka om att vi hade tur.
Fikade på nektarin & äpple sen kom pappa och hämtade honom. Jag fick minsann en pizza för jag passat Nonne. Gott! Min favvopizza med! George han kan!!!
Följde dock med dom hem för att sen köra tillbaka med Jáns bil, så han med kommer hem.

Nu sitter jag här och kollar på Leila Bakar! Önskar att jag var lika bra som henne.
Kladdkaka är jag tokbra på och äppel eller rabarberpaj.

Nä nu ska jag slappedoppa lite för att sen slänga mig i duschen.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0