Ditt & datt

Men det är ju tur att jag är totalt senil.
Sitter och skriver saker som jag redan skrivit om. RETARD!!!

I tisdags var jag med Monica på Familia. Hon skulle köpa en väckarklocka. Gick runt och kollade lite. Köpte en lampskärm inne på Hemtex för tio spänn. Väntar på att pappa ska komma och hjälpa mig fixa den.
Tror det var på kvällen jag satt ute med Tess och snackade skit. Fan vad vi är bra på det alltså..haha..Visst Tess?!

Personen som bott här innan har så fint sågat upp taket för dom skulle sätta upp en lampa. När jag flyttade in så kunde jag inte ha min egna lampa här för det var ett stort jävla hål under lampan som sitter här nu.
Undrar vad dom tänkte på? Vad tänkte ni på, T? Ska du har tillbaka lampan OM pappa fixar så jag kan ha den nya?

Igår var Monica här och drack kaffe. Hon hade köpt en så jädrans god kaka. Mumma!
Senare satt jag och Petra på uteplatsen och drack kaffe och snicksnackade.
Precis när vi gått in så öppnade sig himlen och det började spöregna, åska och blixtra.

Det är typ det som hänt. Har inte kunnat göra så mycket då jag mått rätt dåligt i min värk.

Händer inte så mycket här på denna fronten. Man måste ju inte alltid göra saker.
Jo, jag ska gå ändå bort (200m) till biblioteket och hämta den fjärde boken av Lotta Thell och sen hem igen. Snacka om en dunderlång promenad.

Nu tyar jag icke mer.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hetter den sista boken.

2009-07-16 @ 17:47:26
Postat av: Tess

Japps.... skitsnack e verkligen höjden av kvällsunderhållning här! =) :P Klart ja vill ha tbx min lampa... utan tvekan.. Behöver den faktiskt om ja ska vara ärlig!

Hörs imorron. PUSSEN!

2009-07-16 @ 23:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0