En helt UNDERBAR dag

Min kusin Elin kom hit vid 11 sen körde vi till stranden. Jasmin var redan där. Sen blev det 4,5 h med sol & bad.
Helt underbart var det.
Behöver jag säga att jag ser ut som en kräfta? Men det gör jag i alla fall.

Efter stranden så stannade Elin kvar här ett tag för att fixa till sig och sen åka tillbaka till stranden och grilla med sina vänner. Hon frågade om jag ville följa med, men jag var rätt mör så jag stannade hemma.
Hon ville ha lockigt hår så jag erbjöd mig att göra inbakde flätor. Hon blev jättefin, min lilla prinsessa ♥







När hon åkte så käkade jag lite och sappade på tv för att sen kila in till Petra, grannen.Sara var också med så klart!
Vi satt och snicksnackade på trappan lite och då ser jag ett skitfint moln.
Vet att det låter dingt, men det var fint. Tyckte vi i alla fall.





Sa till mig själv att idag skulle jag lägga mig i tid och jag skulle kolla en film på tv:n. Kan säga att så blev det INTE alls.

Pratade med Monica, min väninna, som sen ringde tillbaka och frågade om jag bjöd på kaffe. Så klart!
Det blev kaffe, snack och sen kollade vi kort och filmer. Som vi garvade.

När hon hade kört så gick jag in till Petra igen, där Sara också var. Petra slingade vårt hår och sen spelade vi skipbo och dingade oss. Satt och sjöng olika låtar, vissa blev påhittade. Kul var det iaf.

Så nu sitter jag här röd som en kräfta och nyslingat hår. Kan man blir finare, haha.

Nu måste jag verkligen lägga mig. Ny dag imorgon och då ska jag (vi) till Ekebofestivalen. Blev så ändå. Någon snäll själ betalar mitt inträde. Nä det är ingen karl som sen begär något i gengäld. Som tur är <Pustar ut>
Ibland har man tur bara!
Vem vet, kanske jag möter honom med stort H....

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0