Fick ett ryck..

Ibland finns det människor som gillar att verkligen trycka ner andra, vara nonchalanta som fan och energitjuvar.
En sån stötte jag på idag. En som drog ner mitt glada humör.
Sen finns där andra som är så in i helvetes skumma som vänder blixtsnabbt att man inte ens hinner reagera.

För att få bort dessa ur min skalle så tog jag min cykel och cyklade 9 km. Gott väder och det var härligt!

Innan idag så var jag på akupunktur. Det var helt ok idag.
Ringde även till Mottagningen i Spenshult för att höra svaren på mina röngtenplåtar. Min fd reumaläkare berättade en sak utav 6-8 st.
Tydligen så är jag urkalkad på fler ställen, det var något med mina lillfingrar och sen var ett x antal diskar nerslitna.
Skitbra att man har en läkare som INTE talar om för en vad det är för fel så man kan kanske får hjälp hos sjukgymnasten att rätta till det. Tur att jag bytat läkare nu.
Spenshult skulle skicka svaren till mig så jag vet vad det var och som jag kan visa min sjukgymnast.

Har haft besök idag igen. Trevligt när man får besök.

Nu ska jag äta en glass och sen ta en dusch.

Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0