Finally

Nu har jag boka biljett till Maria & Theo. Dom kommer den 6:e och stannar till den 28 aug. Så jag hinner umgås med dom ett bra tag innan jag reser iväg.

Zack fick sig ett frispel innan och sprang in och ut i buskarna och hade skitskoj. Det blev bad för honom sen. Han var rätt så smutsig.


Han är inte så väldigt stor när han blir duschad


Som han skakade. Lill plutten frös ju


Fönen gillade han inte alls. Då skakade han ännu mer. Av rädsla

Jag var med honom ute och lekte med honom, när jag skulle gå in då hoppar han upp och ska ta tag i byxbenet men missar och tar en bit av mitt smalben i stället. Blodhund!
Jag har dokumenteraten del av mina skador:


Här högg han mig i benet...


.. i armen


Två hugg i armen...

Sen har jag ett dussin till lite varstans. Han är en riktigt liten buse, men ack så söt han är.
Jag får ju klart massor med pussar med.






Katten är hans bästa leksak




Här har han stajlat till frissan för att impa ordentligt på kisen


Han hittade en banan...på köksbordet...Han hoppade upp själv  "korsar fingrarna"


Måste få smaka ju


Fast det var roligare och leka med skalet



Nu säger vi god natt!

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Bettan

Han är ju för charmig!

Sådana fina ögon!

Tur att du dokumenterar dina skador så att du kan visa upp dessa för honom då han blir äldre och klokare.

Kram

2009-07-28 @ 17:43:14
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Micke

Svårt å lämna tillbaks eller hur?

Har en kille som gillar att gosa även om han väger 37 kg.

Kram Micke.

2009-07-28 @ 22:42:06
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Anneli

Bettan: Jag lär få ta ett snack med honom sen. Även om blommor & bin antar jag. Han är redan i fullrulle, även om han ej fattar vad han gör så vet han att det är fel.



Micke: Ja men samtidigt är det rätt skönt att inte bli jagad, biten och utskälld. Zack väger knappt 3 kg så han är ju inte så stor =)

Kram

2009-07-28 @ 23:45:53
URL: http://safiia.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0