Härligt =)

Idag när jag rullade upp så såg jag en härlig syn:





Grannen, Ingela, hade varit och köpt en pool på förmiddagen. Det bästa är att vi får så klart också bada i den.
Hur nice är inte det då? Skitasånice =)

Har suttit i skuggan på min uteplats och läst bok. Solade benen lite.
Sen tänkte jag att jag måste ut och lägga mig i solen ett tag. Nog för att det är varmt men det är i alla fall inte kvavt.
Tog ut min stol och la mig och solade lite.
Petra tyckte det var för varmt idag så hon sprang mest ut och in.
Hon tyckte att stranden hade varit ett bra alternativ idag. Jag frågade henne innan, men då skulle hon ha besök.
I alla fall, jag sa till henne att vi kunde bada i poolen. Hon var lite tveksam, men eftersom Ingela talat om för mig att det är klart vi får bada i den så övertalade jag henne till sist.
Jisses så kallt det var, men det blev skönt efter ett tag när man doppat sig. Petra skvätte lite bara och gick upp men kom Sassa i. Hon doppade sig ordentligt. Det tar ju ett tag för solen at värma upp poolen.
Helt underbart skönt var det i alla fall!

Idag börjar Ekebo festivalen. Jag ska dock inte dit. Hade klart varit skoj, men det är himla dyrt.

Imorgon ska jag till stranden med min lilla kusin, som egentligen inte är så liten utan fyller 21 år snart.
Ska bli skönt. Hoppas nu att hon vill ligga ett tag=)

Det var alles för nu!

Ha det bra, hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Micke

En pool.

Jag vill vill vill vill oxå bada.

Låter skönt.

Må väl o kram

2009-07-02 @ 21:16:30
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: alena

Ja det ser ok ut ,, kunde inte säga skönt för där var ingen i ,,

2009-07-02 @ 23:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0