Helgen med Zack & hans vänner

I bild & film:

Zack & Rex busar med nallen


Zack, Klara & Res busar med Hälge Älg


Zack åker hem med matte & husse på motorcyklen


Zack vaktar


Zack visar hur man kan ligga i sin motorcykelbox.


Såhär man man också ligga..

 ..och så här..


..sen kan man titta ut såhär när man åker


Zacks bästa kompis och beskyddare, Klara


Zack fick tag i min mobil. Han tyckte den var jätteskojig att bita i


Zack försöker slita halsen av Gun


Ser så fin jag är med mina fina "blå" ögon


..men skenet kan bedra.Han har sylvassa tänder...

..som jag fick känna av både på hals, läpp, händer, fötter, tår osv. AJ!!!
 
Ni ser han ser livsfarlig ut i bakgrunden

Sussa gott efter har busat hela dagen


Sussa är vad jag ska göra nu.
Ska upp tidigt i morgon för att följa med Kicke till Spenshult.

Tack för en fin kväll Tess & Petra!

Natti natt...Kram

Kommentarer
Postat av: Cattie

Hur mår Gun nu=)

2009-07-13 @ 13:16:22
Postat av: Nanneli

Hon pratar inte med mig än. Hon blev skit förbannad för jag lät Zack bita i henne. Jag trodde ju ALDRIG att hon skulle reagera så eftersom hon faktiskt är en hundleksak. Men vissa är ju känsligare än andra.

2009-07-13 @ 14:25:35
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Tess

Tack själv snäckus =) Jättemysigt var det!

2009-07-13 @ 23:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0