Helgen

Fredagen började med att jag blev utbjuden på bio nästa helg. Tyvärr får vi boka om då jag ska till Spången och hålla mamma sällskap då pappa ska iväg med sina mc-vänner upp i landet.
Sen så frågade min kusin om jag ville följa med henne tills tranden. Klart jag ville!
Sagt och gjort. Hon hämtade mig och vi åkte till Klitterhus.
När vi legat där och solat ett tag så kom Tess & klara ner. Nice=)
Snacka om att där var mycket småbaggar. Skitjobbiga! När man trodde man blivit av med dom så kom dom jävlarna igen!

Elin var sugen på att gå ut på kvällen. Jag velade men bestämde mig till slut att följa med. Vilket jag INTE ångrar. Hade skitskoj!
Jonas & Kent kom ner och höll oss sällskap. Sen kom Anna & hennes kusin med. Dom hade nog roligt med/åt mig för dom skrattade hela tiden.
Vi var på Simons, Nicks och sist Telegrafen. Jag & Elin var på "Stens" först. Vet inte vad det heter nu, men förr hette det så.
Jag hade så jädrans skoj så jag förla min mobil på Simons, men det visste jag inte om förrän idag då min kusin ringde och sa att dom ringt henne.
Men eftersom jag spärrat simkortet så behöver jag ju alla mobil/hem nummer igen.

I går så låg jag länge. Huvudvärken låg där i bakhuvudet, men gick över rätt snabbt igen.
Tog bussen till Klippan där pappa & Zack mötte upp mig. Mamma var inne och shoppade.
Var borta en sväng vid Åbyvallen och kollade där Status Que skulle spela. Där var folk 3h innan dom skulle börja spela =)
Sen blev det en slappedoppe kväll!

Idag så körde jag, mamma & Zack ner till min moster som är i Lödde och passar min kusins hus och katt.
Vi fikade och promenixade liten sväng.

På vägen hem så körde vi genom Kävlinge och tyckte att vi skulle se om vi hittade där Hugge & Emelie bor, men så klart inte. Var tom inne på taxi för att låna telefonkatalogen så vi kunde ringa, men han stod tydligen inte med i den. 
Har snicksnackat med Dennis idag. Det var ett tag sen. Blir antaglien en fika i veckan.

Får se om jag åkte hem imorgon eller på tisdag.

Nu ska jag gå ut med "odjuret" (Zack) sen ska vi lägga oss.

Ska lägga in lite bilder när jag kommer hem igen.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0