Jag= Dagens singel i Expressen

Jag loggar in på facebook och en Maria har skrivit till mig att jag är med i Expressen idag.
Under skriver hennes bror, Micke, att det är som : DAGENS SINGEL

Jag blev väldans nyfiken och gå in och kollar. Jo visst det stämde. Kolla länken
Dagens Singel

Det är från E-kontakt. Jag är medlem där sedan länge, men  jag bara går in och kollar mina mail och spanar lite.
Eftersom det kostar pengar att vara med och nu har dom gjort så att det kostar pengar att öppna mail från någon som skickat så har det bara blivit att jag kollar  ibland.

Inne på E-kontakt kunde man trycka in om man ville vara med som Dagens Singel.
Jag gick med, men tog bort igen.
Ändå kom jag med som dagens singel!

Det gör ju inget. En kul grej bara tycker jag.
Kan ju låtsa att jag är en kändis som minglat någonstans =)

Återkommer med gårdagen senare


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var häftigt,hoppas du får många svar.

2009-07-30 @ 15:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0