Lite så och så

Är fortfarande kvar i Spången hos mina föräldrar.

Har inte gjort så mycket. Varit ute med blodhunden och sen dammsugat.
För första gången på länge har jag fått lägga mig och vila. Tröttheten slog över mig som ett basebollrack slår till en boll.
Vilade ca 1.5h och är lika trött fortfarande.
Kanske inte någon superdag idag. Värken sitter där den sitter. Händer, rygg, knä och fötter.
Har precis legat på spikmattan ett tag. Det hjälper en lite stund i alla fall, så det är skönt.

Får se om jag mår bättre i morgon så jag åker hem. Känns inte riktigt lönt eftersom jag ska åka tillbaka till helgen.
Men men jag får se hur jag mår. Det hänger på det faktiskt.

Jag kan bjuda på lite bilder från lördag och söndag.

Kram på Er och håll till godo =)


Zack kikar ut från sitt lilla titthål från sin box och skäller för han vill ju ut.


Zack tycker att det är roligare att bita i byxbenen än i sina leksaker


Datanördarna


Matte leker titt ut med Zacks hjälp


Moster & mamma på besök i Lödde


Det här gillade jag massor


Den här framsidan av huset var också läckert


Zack vägrade att släppa sin leksak. Mamma tyckte detta var himla skoj.


Jag & mamma tog kort efter kort för att få ett enda bra kort. Detta var det som kom närmast bra


HAHAHAHAHAHA...som ni ser så gillar vi och dinga oss nr vi är tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Anonym

moahahaha.... vilket underbart skratt! Som jag fnissa när jag vi se knasarna tillsammans! =)=)=)

2009-07-21 @ 21:21:43
Postat av: Anneli

Ett gott skratt förlänge livet. Det vet du väl Tess =)

2009-07-22 @ 12:28:45
Postat av: Micke

Bra bilder på hunden.

Men dom tre kvinnorna på slutet var bra.

Må väl o kram.

2009-07-22 @ 21:22:41
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: margitmargit

FINA BILDER med Dig och mamma!!!

2009-07-23 @ 09:11:33
URL: http://margitholm.blogg .se
Postat av: Anneli

MICKE:Tre kvinnorna är jag,mamma & min moster. Tre galningar =)

Kram



Margit:Tack så mycket



2009-07-23 @ 12:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0