Lördag och innan dess i veckan

Vad har då hänt sen jag skrev i onsdags?
Ja, säg det. Om jag bara kommit ihåg så....

Pappa, jag & Zack åkte ju till Munka för jag skulle till läkaren.
Det tog sin lilla tid. Fick min allergispruta (den tredje i år) sen förklarade han lite ang mina röntgen plåtar.
Han menade på att jag borde han medcin för min rygg var tydligen inte så bra. Inte konstig jag har så jädrans ont.
Han skulle skicka mig till någon speciellt röntgen som kunde se i alla vinklar o vrår =)
Men allt tydde på min reumatiska sjukdom.

Fattar inte hur min F.D reuma läkare struntat i och berätta detta för mig. Jaja, skit i henne nu. Grrrr...

Efter läkaren så var jag och hämtade ut sakerna från Ellos. Både linnena och tröjorna var kanonfina och bh:n satt perfe.
Till biblioteket och hämtade Alex Schulmans bok: Skynda att älska.
 Låna den för den är faktiskt jäkligt bra!

Annars så har det väl inte hänt så fasligt mycket här i Spången. Vi har slappat, läst, busat med Zack, varit ute och gått med Zack.

Idag kom faktiskt min farbror med fru, dotter och svärmor hit en sväng.^
Dom hade varit på Röstånga Marknad och gått en sväng. Men det var inget skit att gå efter så vi (mamma & jag) behöver inte åka dit.

Imorgon ska jag åka till Helsingborg och träffa vännerna som jag träffade på kursen i Kungälv. Ska bli så jäkla kul!
Marianne & Hasse kommer ner från Göteborg och dom andra tre bor runt om Helsingborg. Vi ska ut och käka och bara ha allmänt trevligt!

Nä nu tyar jag icke mer!

Ha en fortsatt trevlig lördag!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0