Måndag

Gick upp vid halv åtta. Duschade och fixade till mig. Frohm var här lite över åtta och hämtade mig sen bar det av mot Oskarström och Spenshult.
Vi var ju framme bra mycket tidigare än den tiden han skulle vara där, så jag visade honom runt lite.Mellan provtagningen och läkarebesöket så tog vi en fika.
Medans han var inne hos läkaren så gick jag och kollade om där var någon utav sköterskorna sen jag var inlagd där. Men icke. Träffade dock underläkaren & överläkaren som hade hand om mig. Det var skoj. Dom tyckte båda att jag såg mycket piggare ut och det är jag ju med =)
Fick röntgen svaren på knä/fötter med. Sen ska Lilijan (överläkaren) ringa till mig och förklara alla röntgensvar. Det är ju kanonas.

Körde inom Ängelholm när vi kom tillbaka. Träffade hans mamma, syster och lilla Alice.
Sen när vi ändå var i stan så skjutsade han mig ner till Af.
Det var dock inte där jag skulle prata med någon utan på Komvux och FK.

Nu ska jag fixa lite.

Ha det bra//kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0