Mysigt kvällsdopp & grillning

Jasmin kom hit och hämtade mig och vi åkte till Klitter för att ta ett kvällsdopp.
Det var riktigt skönt i vattnet, ljummet.
Blev bara ett dopp, men vi va i länge så det räckte ju.

På vägen hem så körde vi inom Maxi och shoppade diverse saker till en sallad och grill.
Sen var det grillilill hos mig =)
Vi gjorde alldeles för mycket mat så klart.
Men det blev en god sallad och ett par bitar köttstycke. Vad det var för sort har jag glömt men gott var det minsann.
Sen så grillade vi upp mina korvar som jag hade. Gott och äta kallt med ju.


Massa krimskrams som var mycket gott


Korv som vi inte ens åt


Muppa Jasmin ♥


Hahaha..skedasnygg är hon här. Hon flippar med mig...


Såja...hahaha

Nonne var och hälsade på. Den lille clownen. Han kan verkligen showa han. Charmknutten!
Han var tom inne och duschade hos mig. När jag skulle tvätta honom så fick han själv tvål som han skulle tvätta sig med, men det hamnade på mig i mitt hår ist..haha..



Han sprang i vattenspridaren efter han duscha så han blev dyblöt. Han jagade Tess med vattenspridaren så hon fick springa och gömma sig. Hahaha, vilken syn allt detta var. Det blev en hel del skratt.





Nu är det god natt!
Spikmattan, sen lite läsning och sen natti natti på mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0