Nyklippt och MASSA EGO =)

Som vanligt när jag är nyklippt så blir det många egokort som jag sen kan sitta och beskåda =)
Dom flesta ser ju nästan likadan ut, men det struntar jag ju i =)

Här har Ni mina EGO kort:
Jag har INTE solbrillorna på för att se cool ut, utan dessa kort med dom på är tagna när jag alleles precis gått in genom ytterdörren. Så det så =)













Så, nu var det klart. Klippte det så jag kan ha "tuppkam" med.
Nu ska jag vara skitball..hahaha...

Gårdagen, då vara jag så gott som död.
Skulle sola, men det gick inte så bra. Det vara tokvarmt, 28-29 grader i skuggan.
Jag hade tom en blöt handduk över huvudet för jag skulle svalka mig. Sassa, grannen, tyckte jag likande en gris, hahaha!
Det gick inte så jag gick in och deckar i 2h.  Bara man rörde sig det minsta så svettades man.
Så igår gjorde jag inte så himla mycket.
Fick besök igår kväll. Det var trevligt. Snackade en massa. Alltid kul med nya bekantskaper.

Idag blir det nog inte så mycket gjort heller pga värmen.
Ska på akupunktur i eftermiddag. Det är så mina planer ser ut idag.

Ja det var allt för denna gången. Nu blir det lite lunch.

Ha det bra!
Tjingalong

Kommentarer
Postat av: Micke

Snyggt fröken.

Att var ego är bara bra.

Kram Micke

2009-07-01 @ 21:31:37
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Anneli!

ditt hår var jätte snyggt,du klär bra i detta.kram

2009-07-01 @ 22:04:48
Postat av: Cattie

Riktigt snyggt gumman, blev fan lite love i Dej...

2009-07-01 @ 22:09:55
Postat av: Anneli

Tack så mycket Micke, Cattie & mamma =)

Värmer gott!

Kram

2009-07-01 @ 22:48:20
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Linn

Sketasåfint!

2009-07-02 @ 02:03:53
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0