Storstädning

Det blev städning igår. Till och med en riktig ordentlig storstädning.
Jag peppra mig själv.
Jag dammade allt och då menar jag ALLT. Jag torkade av alla lister i hela lägenheten.
Skrubbade inne på toa, i duschen. Den saken som är runt duschen så vattnet ej ska rinna ut, vilket det gör ändå.
Dammsög och sen jag torkade golven två gånger.
Kan ju tala om att mitt hår var alldeles blött av svett. Hela jag. Svetten den rann som regnet från himlen, fast det regnade ju inte mer.

Efter allt blev det en härlig dusch och sen blev det att sitta i soffan och mysa.
Det var ju Lipstick Jungle & sen Prison Break.
Jag belönade mig själv med en glasstrut =)

Idag har jag mest haft ont. Om det är för städningen igår eller om det är för det åskade, vet jag inte riktigt, men det lossnade nog lite efter åskvädret.
Antar att det är båda.
Jag har tokont i min rygg och jag vet inte vad jag ska göra. Helst vill jag knappt röra mig.

Fick papprena från Spenshult idag ang röngtensvaren.  Är det någon som är kunnig och kan förklara detta för mig? För min läkare gjorde ju inte det.

Halsrygg: Här kan föreligga en viss urkalkning. Generellt ses diskarna aningen låga med mycket lätta bakre kantpålagringar, dock utan nämnvärd påverkan av foramina intervertebralia.
Bröstryggrad; Flera av de nedre bröstkotorna är lätt kilformade och här ses åtskilliga diskar som klart är reducerade i höjd med lättare kantpålagringar. Även här möjligen en viss generell urkalkning.
Ländryggrad: Sannolik generell urkalkning. Bevarade diskar. Inga nämnvärda förändringar. Sacroiliacalederna u.a
Bäcken:  Inget patologiskt
Hand/finger, höger och vänster: Aningen låga brosk i lillfingets DIP-leder, för övrigt inget patologiskt.

Nu ska jag göra mig en glass och sen ska jag kolla Michael Jacksons minnesstund på tv sen var där massa mycket mer om honom.
Han var verkligen en legend. En superstjärna!
Tänk så mycket han har gjort för barnen i världen osv.
Han är verkligen värd att minnas!

Ha det bra!
xo xo xo

Kommentarer
Postat av: sug på den du

Varför städa när det är varmt ,,,jag väntar

tills det blir oväder och svalare,,,,

sen går jag inte på som du , för jag vet att jag blir dålig sen

kramis i värmen

2009-07-07 @ 20:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0