Zack åker motorcykel

Pappa har köpt en liten box så Zack kan följa med ut och åka mtorcykel. Han stormtrivs där i. Ibland kikar han upp när dom kör, men för det mesta ligger han och gottar sig där inne.
När pappa precis köpt den och var ute en sväng med honom, så ville han inte gå ur den utan han la sig till rätta och somnade om.

Pappa kom hit med Zack på motorcykeln. Ska passa honom till på söndag.


Här kommer dom, pappa & Zack


En trött Zack tittar ut och hälsar på mig


Han vill ju fortsätta sova.


Han tycker om att åka motorcykel. Han trivs bra där inne =)

Vi var ute och gick en lite sväng i kopplet, men skulle ju bara busa med det hela tiden.
Sen släppte jag honom lös så han sprang fritt inne på skolans område. Där är ju inga nu ändå.

Jag tog med honom in på gården så han fick gå där och snusa lite. Ingela kom ut och snackade lite och hälsade på Zack.
Jag tog upp honom så han fick doppa tassarna i poolen. Direkt börjar han simma med tassarna.  När jag släppte ner honom på marken så ville han upp igen. Jag  frågade om jag fick släppa i honom och det fick han. Så han simmade rundor där lite.
Tyvärr hade jag inte kameran med mig.

Sen har han träffat två nya hundar som Petra passar, Emma & Kenya. När Emma kom ut så sprang hon fram till Zack. Han var inte sen med att skälla ut henne så hon blev rädd och stack. Haha, saken är den att han är ju bara en liten glovmopp mot vad hon är.
Nästa på tur var Kenya. Det gick lite bättre, men hon var inte så intresserad utav Zack.
Roligast har han med Klara som han hunnit busa med två gånger idag.

Jag gick in med Zack till Petra för att kolla hur det gick med alla hundarna samtidigt. Han var lite försiktig. Alla kom ju fram till honom samtidigt. När det lossnat lite så skulle han börja busa och springa efter Klara, men dom kom dom andra två och det var ju inte lika kul.

Nu har vi precis busat som bara den och nu ska han vila, tack och lov. När han itne får som han vill eller kan göra saker då skäller han på mig. Eller om jag inte busar med honom.

Så fort man reser sig från soffan och ska gå på toa typ, så vaknar han och skäller. Han är för go!

Cattie & Sessan skulle egentligen kommit idag, men Cattie är lite sjuk så hon orkade inte. Synd! Hade varit trevlig om dom kommit. Vi har ju alltid lika skoj!

Finns ju inte så mycket att göra nu när jag har Zack. Jag kan inte vara inne hos Petra och umgås för jag tål ju inte hundarna.



Har fått ett erbjudande om att testa mobiltbredaband i 2 v, men jisses vilken tid det tar att ladda upp saker mm.
Jag kopplade ur det och satte i mitt vanliga modem ist.

Nu ska jag lägga mig och vila lite med Zack.

Ha det bra, kram

Kommentarer
Postat av: Bettan

Vilken lyllos som får åka motorcykel!

Nu vart jag avundsjuk på Jack!

Jag var sjösjuk på riktigt, inget vidare måste jag säga!

Kram

2009-07-12 @ 17:04:25
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Nanneli

Bettan: HUr kunde du missa att han heter Zack och inte Jack..ler.. Han tycker det är jättemysigt. Men om du vill så får du nog också åka motorcykel med min pappa =)



Om du är så sjösjuk, hur fixar du att ens gå på båten? jag fixar inte det. Ibland klarar jag itne ens av att åka över till Helsingör,haha



KRAM!!!

2009-07-12 @ 19:03:08
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0