Zack - Monstret

Cyklade upp tilll mamma på hennes jobb innan. Orkade inte sitta inne mer. Som tur var så var det fint väder.

Väl hemma igen så möts jag att ett monster. Han är ju inte det alltid. Han är ju snäll när han sover.
Lillskiten biter mig, huggar och har sig. Ibland tillåter jag ju honom att gnaga lite, men som i morse kom han in på rummet när jag hade vaknat. Tar upp honom i sängen och vad gör han? Jo biter som in otta helskotta i min arm så jag får ett rätt strot blåmärke. Fy farao så ont det gjorde.

Hade jag varit ett litet barn så hade nog mina föräldrar blivit anmälda för misshandel. Jag har blåmärke/bitmärken lite varstans.

Annars så har jag lekt med han monstret, fikat och nördat mig vid datan.

Imorgon ska jag och pappa köra hem till mig. Ska till VC kl 14. Förhoppningsvis får jag en ny spruta för min allergi. Fattar inte att jag  har såna känningar som jag har. Jag är varken allergisk mot björk eller gräs men fy fan som det kliar.
Ska  hämta en ny bok, mitt nya simkort och kläder från Ellos.

Ja det var väl detta som skulle skrivas. Nu drar jag till tv:n..ha det bra!


MONSTERHUNDEN

Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Ett sådant monster kan man förlåta allt o lite till!



kram på er båda!

2009-07-22 @ 23:27:04
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: margitmargit

Vilken gullig liten "monsterhund" du har! Sör är han!!!

2009-07-23 @ 09:10:32
URL: http://margitholm.blogg .se
Postat av: Anneli

Ingmarie: Jo man kan ju faktiskt det, trots man har bitmärken o blåmärken överallt ,typ =)

Kram på dig med



Margit: Tack så mycket. Det är mina föräldrars hund,men jag är där å hälsar på=)

2009-07-23 @ 12:10:26
Postat av: Ingmarie

lavendel är lätt att ha här nere på Österlen...vart bor du?

Enklare att ha den nergrävd i mager jord mot söder!Den sprider sig som en löpeld här nere.Vattna gör jag aldrig!



Lycka till,o tack för titten!På återhörande

2009-07-23 @ 19:10:12
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Micke

Oki när blir du monsterhundägare?

Snart åker livbojen fram o högkragade gummi stövlar.

Men vad skall man klaga över svenska somrar brukar vara så här.

Man har varit ledig.

Kram Micke

2009-07-23 @ 21:47:06
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Bettan

Han ser ju riktigt farlig ut;)

Valpar är ibland lite jobbiga.

Men var konsekvent han vill komma över dig i rang.

Prova att morra åt honom när han gör något som du inte vill, det kan hjälpa.

Men träna på att morra innan när han inte hör det, jag har själv fått skrattanfall när jag skulle göra det första gången och du måste vara allvarlig, annars märker han det.

Bakverken var supergoda och bilden gav dom inte rättvisa!

Kram

2009-07-24 @ 09:01:32
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0