14-15 juni 2009

Söndag:
I söndags var jag ju hos mina föräldrar. Jag gjorde inte många knop. Som ni fattat vid detta laget så är jag snortrött hela tiden.
Jag & mamma var och lämnade tillbaka spikmattan och pratade lite där, men annars så vilade/slappade jag tills jag skulle hem.

Piggnade dock till när jag kom hem och började damma, sen dammsuga.
Fixade mina blommor både ute och inne.
Sopade min & grannarnas tappa, räfsade uppfarten utanför våra dörrar.
Ja jag fick lite spurt i baken efter all trötthet innan på dagen.

Spelade bingolotto. Det har jag inte gjort på hundra år, typ. Rätt trevligt. Synd man ej vann bara. Hade blivit glad om jag bara vunnit 100kr.
Vinst som vinst. Hade chans på en bil, men fick inte in det sista numret.

Sappade lite på tv:n och sen blev det bingen och min "braiga" bok.


Måndag
Dagen började segt som kola. Men upp kom jag.
Halv åtta ringde jag till sjukhuset då jag fått ett sms att jag skulle vara där idag kl 9, men jag hade inte fått någon kallelse och jag var där för två veckor sen.
Fick meddelande att jag skulle prova kl 8 igen så jag somnade om och ringde på pricken 8.
Tydligen hade det blivit något fel så jag somnade om igen.
Har varit totalt slut i kroppen den senaste veckan oche det beror INTe på att jag inte gör något och bara gå hemma utan det är min sjukdom, som sagt.
Vaknade igen väldans sent, gjorde frulle och kröp ner igen och åt frukost i sängen och kollade på tv. Värsta myset och det är sååå skönt och bara va!

Iväg och fick akupunktur. Det var inte så himla skönt idag. Satte på lite nya ställen. Det tom gjorde riktigt ont när hon tog bort en del utav nålarna.
Frågade om hon kunde visa lite saker som man kan göra på gymbollen. Vilket hon gjorde.

När jag kom hem så var det träning på gymbollen. Rätt så skönt faktiskt!

Vid sjutiden så begav jag mig bort till broder med familj. Svägerskan & broder skulle på bio så då passade jag Oscar & Malou.
Medans jag läste min bok så kollade dom film.
Sen var det sagodags för lilltjejen och nattinatt. Hon somnade snabbt.
Oscar och jag pratade lite sen gick han också och la sig.
Det blev ju hur tyst som helst. Jag fick för mig att någon var uppe och gick, men då hade om jag kallat på mig.
Tycker att det är spooky i deras hus när det är mörkt ute. Det är hur stort som helst och massa konstiga ljud.
Kan ju säga att jag hade ALDRIG sovit där själv om jag skulle passat barnen över natten. I så fall skulle jag legat inne hos någon av barnen.
Jag är mörkrädd (lite iaf) och det är jag till och med här i min lilla etta *s* Det knastrar och knakar i tid & otid här.

Nu sitter jag här och nördar mig lite.

Linn ringde precis för att bar säga hej! Hon är för söt!
Hon åker till Mallorca om några timmar. Hon är väl unnad den resan!
Ni får ha det riktigt lattjolajbands du & Jenny!

Nopes, nu ska jag faktiskt lägga mig och läsa min bok. Den är så bra!!

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0