Grillilill

Snart ska det grillas & mysas. Cattie & Vanessa är på intåg. William & Allan (resterande familj) ska iväg och kolla Italien-Tyskland i kväll. Dom har killkväll & vi har tjejkväll. MYS!!!
Har tagit ut kycklingfilén från frysen, varit och handlat franskbröd och gott gott.
Cattie har resten.
Ska bli trevligt!

Dagen började dock inte så bra. Ont i skallen och migrän var på ingång. Träningsvärk det lux har jag med. Tog en mirgäntablett, la mig på spikmattan och somnade. Huvudvärken var borta när jag vaknade och det känns lite bättre nu.
Fattade inte varför jag hade så ont, men mamma påminde mig om min powerwalk. Där hade vi det! Får nog ta det lite lugnt.

Idag har jag typ bara varit inne. Känner att solen har gjort sitt i dagarna tre och jag har bränt mig lite.
Har säkert lagt sig till imorogn. Får se vad som ser.

Nu kilar jag igen.

Ha en trevlig fredag! Kram

Kommentarer
Postat av: Micke

Ha en skön grillkväll.

Kram Micke

2009-06-26 @ 20:32:15
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0